Studiu medical

aprilie 17, 2013 at 16:18

Pastilele de paracetamol cresc riscul apariţiei alergiilor la bebeluşi STUDIU

Un studiu realizat de cercetători belgieni avertizează în privinţa efectelor pastilelor de paracetamol, care ar tripla riscurile de alergii la bebeluşi, relatează Le Soir.

Studiu despre paracetamolCercetarea, evocată marţi de pr Francoise Smets, gastroeneterolog şi hepatolog pediatric la clinica universitară St-Luc, pune în evidenţă o creştere semnificativă a numărului de copii alergici în cazul în care au fost trataţi cu paracetamol, unul din cele mai utilizate medicamente împotriva febrei şi a durerilor. Paracetamolul este prezent în numeroase medicamente. Cercetătoarea a observat 300 de copii timp de cinci ani, încercând să afle ce provoacă riscul de apariţie a alergiilor la bebeluşi. AGERPRES

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*


*