Articole recomandate

august 28, 2013 at 10:22

Exercitii pentru tonifierea, intarirea si ingrijirea sanilor

Exercitii pentru ingrijirea sanilorPentru a-si pastra sanatatea si frumusetea, ingrijirea sanilor este obligatorie. Considerata cea mai sensibila zona a corpului unei femei, sanii pot fi mari sau mici, fermi sau lasati, in forma de mar sau de para.

Fiecare femeie isi doreste sani fermi care sa nu se lase si sa isi pastreze forma din adoslescenta. Din pacate, trecerea timpului isi face si aici simtita prezenta.

Sunt cativa pasi ce te-ar putea ajuta sa-ti mentii sanii sanatosi, sa-i ingrijesti corepunzator pentru a atinge frumusetea si perfectiunea lor. Sanii nu au muschi, sunt formati din testut adipos, glande mamare si colagen, fiind de o sensibilitate si o fragilitatate speciala. Primul lucru care ar trebui urmarit este sanatatea lor.


Trucuri pentru tonifierea, intarirea si ingrijirea sanilor

– fiecare femeie stie sa-si puna in evidenta sanii cu ajutorul unui decolteu care lasa sa se intrevada frumusetea si sanatatea acestora. Cele mai avantajate din acest punct de vedere sunt femeile cuprinse intre 20 si 30 de ani. Dupa aceasta varsta, sanii isi pot modifica aspectul datorita acumularii de kilograme, sarcinilor, procesului de imbatranire sau intinderii tesutului conjunctiv. Acesta ar fi momentul in care trebuie sa apelati la tehnici de tonifiere si intarire a sanilor.

– unul dintre cele mai recomandate trucuri este masajul cu dusul. De aceasta tehnica puteti profita inca de la varsa de 20 ani cand, se spune, ca sanii sunt cei mai frumosi. Intretinuti, acestia nu-si vor pierde forma. Se recomanda o alternanta de 3 dusuri calde si 3 dusuri reci, metoda ce contribuie atat la tonifierea sanilor, cat si la imbunatatirea circulatiei sanguine. La final se trece cu dusul in miscari circulare, in jurul sanului, de cel putin de 20 de ori.

– dupa fiecare dus, masati-va bustul cu o crema hidratanta. Dupa dus, pielea absoarbe toate substantele hranitoare continute de crema, iar rezultatul nu se va lasa asteptat.

– odata cu inaintarea in varsta, tesutul conjunctiv isi pierde aderenta atat datorita luarii in greutate, sarcinilor, cat si altor factori externi. Pentru a-l ajuta sa-si mentina fermitatea este recomandat ca, dupa 30 de ani, pe langa dusurile reci-calde, sanii sa fie masati cu o perie moale. Se executa semicercuri pe ambii sani pana la inrosire. Atentie, aceste miscari nu trebuie realizate cu violenta, ci intensiv. La sfarsit se aplica o crema cu extract de castane sau iedera. Tot pentru intarirea sanilor este indicat ca, o data, pe saptamana sa aplicati pe decolteu si sani o masca speciala rezultata din ½ avocado data pe razatoare sau zdrobita cu furculita amestecata cu 1 lingurita miere, 50 g smantana si 50 g de ulei din germeni de porumb. Se lasa sa actioneze 20 de minute dupa care se spala.

Exercitii pentru sani frumosi

– stati in picioare, umerii relaxati si bratele relaxate de-a lungul corpului. Aduceti mainile in dreptul sanilor si presati sanii cu palmele unul catre celalalt timp de cateva secunde. Repetati de 15 ori.

– alungiti-va pe covor, spatele bine sprijinit de sol. Ridicati picioarele si icrucisati-le la nivelul gleznelor. Apoi alungiti bratele de-a lungul corpului si ridicati-le cat mai sus posibil. Reveniti culcat si repetati de 25 ori.

– dupa varsta de 40 de ani cand intreg organismul traieste anumite transformarii, sanii vor deveni mai ofiliti si isi vor pierde din fermitate mai ales daca nu recurgeti la exercitii fizice. Printre cele mai indicate exercitii pentru sani sunt cele cu haltere. Aveti nevoie de 2 haltere pentru femei de 2-3 kg. Cu mainile pe langa corp ridicati si coborati mainile lateral. O alta miscare foarte buna pentru intarirea sanilor este aducerea mainilor in fata si apropierea bratelor cu palmele una contra celeilalte. Ridicati-le deasupra capului si apoi departati si apropiati bratele, tinand degetele lipite. Miscarea trebuie executata de 20 de ori. La fel de utila este si aceasta: ridicati mainile, indoiti bratele pe verticala si strangeti pumnii. Presati pumnii (unul impotriva celuilalt) timp de 10 secunde si apoi relaxati-va. Repetati de 10 ori. Atentie miscarile trebuie facute incet in asa fel incat sa simtiti muschii pectorali ca lucreaza.

– deoarece sanii nu au deloc muschi, sportul nu poate modifica marimea lor, insa exercitiile pectorale regulate pot da ferimitate pieptului. Cand muschii din spatele sanilor se dezvolta acestia actioneaza ca un sutien natural, mentinand sanul ferm si ridicat, acestia devin mai plini, dand impresia ca sunt mai mari. Joggingul si aerobicul sunt bune pentru inima si pentru tonusul muscular, dar nu sint la fel de benefice pentru sani asa ca foloseste o bustiera care sa aiba cupele solide si sa-i tina la locul lor, altfel in timp se pot lasa. De alfel este foarte important sa porti numai sutiene potrivite ca marime si ca forma a cupei. Evita sa dormi pe burta pentru a nu-i presa, e posibil ca in timp (cativa ani) acest lucru sa le afecteze forma.

Pentru a exclude o patologie canceroasa sau pentru a descoperi precoce orice afectiune a sanilor, trebuie semnalate medicului specialist orice modificari aparute la nivelul sanilor (modificari de culoare ale sanilor, pielea ingrosata si porii neobisnuit de proeminenti, modificari ale conturului sanilor care pot fi datorate unor formatiuni proeminente, asimetria directiilor in care sunt indreptate cele doua mameloane, scurgerile de la nivelul mamelonului in afara sarcinii, modificari la palparea sanilor). Programeaza-ti, o data pe an, un control medical al sanilor (imediat dupa menstruatie) si fa-ti mamografia (numai) la indicatia medicului. Este indicat sa optezi pentru o alimentatie saraca in grasimi, renunta la fumat si riscul pentru cancer la san scade cu 30%.

Sanii ajung la dimensiunea lor finala dupa implinirea varstei de 20 de ani. Cercetarile medicale au aratat ca dezvoltarea tesutului sanilor depinde de echilibrul delicat dintre progesteron, estrogen, prolactina si alte elemente. Un dezechilibru al acestor hormoni poate avea drept rezultat sani slab dezvoltati, deformati si/sau lasati, probleme cu care se confrunta majoritatea femeilor din zilele noastre.

Implantul cu silicon este riscant

Ca metoda chirurgicala, implantul cu silicon este cea mai rapida metoda de avea sanii mai mari si chiar forma dorita, insa exista riscuri majore atat pentru sani, cat si pentru sanatatea organismului in ansamblu.
6% dintre cele care apeleaza la silicon se reintorc pentru a modifica dimensiunea bustului sau pentru a renunta definitiv la implantul pe care l-au vrut initial. In aproape 10% din cazuri implantul poate suferi modificari ale volumului, poate incepe sa curga sau “se rideaza”, ceea ce necesita o noua operatie.

O alta complicatie poate fi contractia tesutului din jurul implantului, ceea ce face sanul excesiv de tare, lipsindu-l de naturalete.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*


*